Dundertabbar o kanelbullar..

hear ji hear ji, mamman har bakat kanelbullar.. för första gången i sitt liv och det gick BRA, nu för tiden finns det goda stora saftiga bullar i min frys.. kom i fika kom o fika..
Willewallewoo fick självklart vara med o Gollum fick krypa på golvet o smutsa ner sig bland allt mjöl och kanel som råkat hamna där, kan jag tillägga att Gollum var lycklig.

Trött mamma Ewa som bara säger hej, just nu har jag ingen ork att skriva så mycket eftersom jag leker helyllemorsa på heltid..
jag städar
jag tvättar
jag lagar mat
jag bakar
jag diskar

huan ja, är ju ett heltidsjobb att bara göra det man gjorde på en kissekvart förr i tiden.

nä nu ska det svullas kanelbullar o drickas hemmagjord rabarbersaft som får smakkörtlarna att dansa maccarena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0