NuJävlaranamma & Pizza

För första gången på flera månader fick jag äntligen till det, jag fick åka och träna.. Wohooo.
Tänk om man bara kunde få in det på rutin med.
Nu ska jag ju bara klargöra en sak.. Jag älskar mig själv och varenda jävla centimeter av min kropp, tro det eller ej, jag känner inget behov av att vara smal och jag blir totalt galen av folks kommentarer om att alla killar kollar på de smala tjejerna och allt annat sånt jävla skit.. MEN... jag vill må bra, jag vill orka springa runt med mina barn, dra dom uppför en pulkabacke 300 ggr på en dag. Jag vill slippa ha ont i kroppen av min egen vikt.

Nej vet ni vad... nu låter det så försvarsmässigt här..

Meningen med min blogg är inte att jag ska förklara mitt liv och alla beslut som jag tar... jag skulle bara bitcha mig igenom allt...

så nu kommer ett litet samtal mellan mig och en vän/arbetskamrat som ska fixa in mig på ett litet specialjobb..
B- Men va fan ska du men o jobba där då, de är snabba pengar o man har skitskoj.
E- Ja jo det skulle jag nog kunna tänka mig att göra, men va fan alla ni som jobbar är ju yberlånga o smala o skitsnygga, va fan ska ni med mig till, behöver ni verkligen en tjock liten blondin?
B- Ja Ewa, vi behöver en tjock liten blondin med ATTITYD och en jävla bra push-up BH...


Ja och det är så det är och alltid kommer att förbli, den tjocka lilla blondinen ska trycka på sig en upp o hoppa BH och fortsätta vara det lilla ilskna yrvädret jag är (bara lite mer tränad än innan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0